av
H. Marcus
for 13 år, 8 måneder siden
Kreativt snop: Jeg tror du misforstod, deres butikk er forbilledlig, og det var den jeg brukte som mal da jeg beskrev hvordan jeg mente det burde være! :)
Og angående prising: Jeg gjør faktisk noe alla det du beskriver Ingrid. Men jeg orker ikke å irritere meg over de som selger samme varer som meg for billig eller for dyrt. Alt jeg kan gjøre er å regne på det selv, finne ut hva jeg synes er ok.
Jeg har forsøkt å eksperimentere litt, lagt ut noe billig og noe litt dyrere for å se hva folk blir lokket til å kikke på. Og til min store glede så blir det flest treff på det som har en middels høy pris. Men greia er at folk kjøper det de vil ha, uansett pris, så en må bare stå på og være hardnakket på at tingene en selger er priset riktig! Vil jeg ha billige plastperler til å dele ut til ungene som vil ha skatter i "boksen" sin så kjøper jeg det her, hvis jeg vil ha flotte glasssmykker til bursdaggsgave til søstra mi så kjøper jeg det. Plastperlene er jeg ikke villig til å betale mye for, men det håndlagde glassanhenge en god del!