Hei!
Eg saknar fleire tøffe ting til menn på Epla. Nokon som tek utfordringa?
Hei!
Eg saknar fleire tøffe ting til menn på Epla. Nokon som tek utfordringa?
Du sier noe der, altså! Hva er det menn vil ha da, mon tro? Gubbeluren min er det i alle fall ingen vits i spørre ut ... :)
En av de bittefå tinga menn handler hos meg (når de ikke har fått kommandobrøl av sin kvinne til å kjøpe noe av det dyreste) er smalahove mansjettknapp eller pin. Sukk... Og en og annen snurrering.
Noen menn ønsker seg slipskjeder.. Kan det være noe? Kanskje ikke så tøft men... Her i huset er det stort sett verktøy som står på ønskelista eller duppeditter til pc o.l. Men det lager ikke jeg ;p
Hva med denne: Denne ? Usikker på om jeg greide å lage link nå..)
Menn generelt er kanskje ikke så glade i å smykke seg, men dette er litt mer maskulint og har vært stor suksess særlig blant unge tøffe menn og friluft/ sportsinteresserte menn som har vært innom meg på marked etc :-)
Lise: Eg tenkte mest på gåveidear. Trur det er mest damer som handlar på Epla. Men skjønnar GODT kva du meinar :)
Det var eit bra gåvetips, Kjersti.
Torild: Er Jens Pind-lenken din unisex? Evt. med en meir maskulin lås??? Den er jo flott.
Karianne: God ide. Eg tykkjer at du har eit godt utval med røffe armband for menn/gåvetips for menn i butikken din :)
Tusen takk Gro Anita! :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.