Jeg blir litt sprø av at forsidelister og produkter i butikken ofte ligger så rotete? Plutselig er det overhopp av produkter, så ligger det 1 på en linje og 3 på neste... Er det bare på min maskin, eller ser det slik ut for alle?
Jeg blir litt sprø av at forsidelister og produkter i butikken ofte ligger så rotete? Plutselig er det overhopp av produkter, så ligger det 1 på en linje og 3 på neste... Er det bare på min maskin, eller ser det slik ut for alle?
Litt sprø!? Jeg holder på å tilte... Det ser slik ut for alle, og har sett slik ut siden august. Jeg orker knapt se på ønskelista mi, det er et sabla kaos med to produkter på ei linje, fire på neste, så ett... og slik er det ved søk også. Håper inderlig dette er mulig å fikse snart, vi snakker tross alt rot og tull i nærmere 3 måneder
Ja, så det er sånn for alle ja.. Det ser jo veldig amatørmessig ut for besøkende vil jeg si! Er det virkelig sååå vanskelig å fikse?
Merkelig, har ikke hatt problemer for visning av bilder hverken på pc eller mobil.
Hos meg legger det seg to og to både når jeg lager lister og når jeg sorterer i butikken min. Det gjør listing og sortering veldig tungvint og alt tar lenger tid hvis det skal ligge slik jeg ønsker. Når jeg er nesten ferdig med en liste opplever jeg nesten hver gang at alt plutselig bytter plass og så er det å begynne pånytt igjen.
Samme her Kim, alt bytter plass..
Hilde: Hva med ønskelista di? Ligger ikke den med to produkter på ei linje, fire på neste, så ett, så fire… Og når du søker etter noe, ligger ikke det på samme måte? Sist innlagte ser normalt ut, produktlister også, men det er altså ønskelister og søk som er voldsomt på tur. Og som har vært på langtur altfor lenge.
Her ligger to bilder: Eksempel på søkeresultat
Å lage lister er et kapittel for seg… bare kaos og veldig, veldig tungvint :(
Jo,under søk, ¨så er det linjer med 4 bilder, noen med 3 og noen med 1. Litt rart, kan man jo si ;-) På selve listene ligger bildene som de skal. Både når jeg lager dem og når de er ferdige.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.