Hei, er forholdsvis ny her på epla og har enda ikke solgt noe. (Kjøpt mye da:P). Men lurer på hva som går mest av i deres butikk? Jeg syr mye og strikker så innen de temaene. Hva trenger/ønsker folk seg?:)
Hei, er forholdsvis ny her på epla og har enda ikke solgt noe. (Kjøpt mye da:P). Men lurer på hva som går mest av i deres butikk? Jeg syr mye og strikker så innen de temaene. Hva trenger/ønsker folk seg?:)
oi, nå ble jeg godtesjuk!
Jeg selger mest kartonglommebøker. Tror folk er på utkikk etter noe kreativt, originalt, kanskje ikke nødvendigvis slikt som er "vanlig håndarbeid" etter mønster, men ting som viser litt mer fantasi og design. Og kvalitet. Skeive sømmer kan være så sjarmerende det vil hvis det er tanta di som har lagd det, men å kjøpe vet jeg ikke ;-)
Et lite spm til deg Smågodt, babyvotter til 35kr? Hvordan får du dekt garn, eplaprovisjon og paypalgebyr for ikke å snakke om noen kroner for tiden det tok å strikke? Pris er et evigvarende tema her på forumet men jeg får like mye sjokk hver gang jeg ser ting til 35 som jeg vet har tatt tid å lage. Da blir den "seriøs selger" du har øverst litt merkelig syns jeg :-) Håper du tar dette som et godt ment råd, ikke meningen å være frekk eller noe :-)
Lykke til videre, det kommer nok et salg snart skal du se.
Jeg har ikke vært her så lenge ennå, og jeg har ennå ikke solgt noe (hvis jeg noensinne kommer til å gjøre det da), så jeg må heller fortelle hva jeg har kjøpt her. Jeg har kjøpt et smykke, type billig plastic men bare måtte ha det, perler og smykkedeler rett og slett fiordi jeg liker å lage ting selv, mansjetknapper til broderen (kunne lagd dem selv men de var så kule der de lå...), masketellere og en liten skinnpose til smykker. Det meste har vært små gaver til venner og søsken, ting av det litt unike slag men ikke så unikt at det blir ubrukelig.
En ting jeg savner her inne er mer varer til menn. Jeg mener, jeg fant et par kule mansjettknapper ja, men hvor mange menn bruker egentlig mansjettknapper... Og den skinnposen er blir smykkepose til en mann... Det er et marked der tenker jeg!
Og ja, et marked for hårpynt og, skikkelig hårpynt, hårbøyler i sølv. skikkelig hårklyper m.m. Hadde det vært mer av det her hadde jeg blitt blakk!
Hva det går mest av her på Epla,vet jeg ikke. Selv selger jeg accessories som så mange andre,mest ørepynt tror jeg.Ser du selger strikkeplagg & kjoler til barn,noe det også er mye av på Epla. For å ha et jevnt og godt salg tror jeg som Ingrid sier at kvalitet og kreativitet er viktig.Samt gode bilder,produktbeskrivelser og en klar identitet på butikken og produktene dine.Lag det du er god på,ikke ha som hovedmål å selge mest mulig.Bruk skapegleden til å utvikle dine helt egne produkter og identitet best mulig og ikke vær så opptatt av hva andre selger :) Vær selvkritisk til hva du legger ut for salg.Jeg har selv som tommelfingerregel at produktene mine på Epla er noe jeg selv kunne ha brukt penger på samt at jeg kan selge varene til en fornuftig pris.
Tvi tvi :)!
Jeg har håndlagde glassmykker, og det selger jeg en del av. Jeg er også ganske ny, og er veldig fornøyd med at det allerede er 14 salg i butikken min. Jeg selger mye smykker utenom også, så totalt er jeg fornøyd. Det virker å være vikti her på epla at man setter pris på egne varer og pris, så ikke legg det for lavt i pris. Ikke ta helt av heller :o) Finn en pris som passer dine produter og den tiden du bruker på det.
Det jeg tidlig skjønte var at man må være tålmodig, for det kan ta tid før du blir oppdaget. Send Siw en mail og få henne til å legge ut noen smakebiter på facebook også, så får du promotert deg litt der også :o)
Lykke til!
Marianne... hvordan får man Siw til å legge ut tingene sine på facebook sa du...?
Hvis du sender en mail til Siw på epla kan hun legge ut en smakebit på facebooksiden til epla. Den har jo mange følgere, og da vises "smakebitene" stort :o)
Takk Marianne, jeg skal absolutt få det gjort! :)
Lykke til! Jeg startet ut med å prøve å selge quilter som jeg elsker å sy, har huset fullt... men, det er absolutt ikke salgbart i det hele tatt, vel, jeg vet de er dyre, men det tar veldig lang tid å sy store tepper.. Jeg begynte så å legge inn litt lett brukte klær og gjenstander jeg ikke trenger lenger, det viser seg at det er mer populært, derfor har jeg nettopp startet en til butikk med bare lett brukte ting, http://epla.no/shops/new4you/
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.