Hvor ofte relanserer dere? Selv har jeg vel blitt litt slappere med det den siste tiden. Også etter at fakturaene begynte å bli litt høyere.......Så det blir kanskje bare ca to - tre per uke.
Hvor ofte relanserer dere? Selv har jeg vel blitt litt slappere med det den siste tiden. Også etter at fakturaene begynte å bli litt høyere.......Så det blir kanskje bare ca to - tre per uke.
Glemte jo helt å spørre dere som relanserer ofte, om det lønner seg i det lange løp.
Jeg relanserer noe hvis jeg i perioder har lite nye ting å legge ut. Da relanserer jeg ofte ting som ikke har vært relansert på flere måneder slik at man flytter disse produktene "litt frem". Vet ikke om det lønner seg, men er jo kanskje litt lurt for å være synlig. Og særlig nå hvis ikke søkefunkjonen virker opimalt. Har alldri hatt så dårlige visningstall som nå så jeg skjønner ikke helt hva som skjer...
Visningstallene er på bunn. Ser jo at de går opp etter å ha linket på Twitter og FB, så da viser de vel rett, skulle jeg tro. Kan det være slik at det ikke er kunder på Epla lenger?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.