Ok, sånn og forstå-da har jeg i heldigvis mitt på det rene med adskilt firmaside & privat profil.Godt å vite. Takk for tipset om å opprette flere administratorer,det skal jeg bruke :)
Ok, sånn og forstå-da har jeg i heldigvis mitt på det rene med adskilt firmaside & privat profil.Godt å vite. Takk for tipset om å opprette flere administratorer,det skal jeg bruke :)
Lise: jeg skal sjekke ut dette med Networkedblogs, takk!
Og angående konkurranser på facebok: Jeg har forstått det som at det ikke er lov å reklamere for noen slags konkurranser for å promotere et produkt. Promotering er reklame, så derfor vil facebook naturlig nok ha en bit av inntektene og forlanger derfor at det skal komme som et betalt app. Jeg skjønner at facebook gjør det slik, og derfor har jeg også forsøkt å ha andre mål for konkurransen min enn å få "liker"-klikk på siden min. Jeg vil helst at folk skal delta, like hvis de liker og si sin hjertens mening uansett hva den er. Jeg prøver forsiktig å spre budskapet om konkurransen på facebook, men jeg er så diskre at ingen skjønner noenting! Kjipt, men sånn må det gjøres!
Og alles meninger blir premiert med et lodd! (dog, det må jo nesten være kjipt å vinne noe du ikke liker...)
Jeg har forstått det som at noen har problemer med å få skrevet kommentar på bloggen min. Hvis dere vil delta, og ikke får til å skrive kommentar så send meg kommentaren i mailen som er listet opp på bloggen, så legger jeg ut kommentaren for dere. :)
Leste Lises link (skriv ht først så virker den ;-)), og min konklusjon er at jeg holder meg unna konkurransene gitt! Tror de har skjerpet inn reglene kraftig for å tjene mer penger på annonsesalget. Og de har jo fjernet suggest to friends-knappen og alt. Nei, jeg er redd for å miste sida mi med 1375 hardt oppsparte medlemmer!
Jeg har lest den linken jeg og Ingrid, det er en god og informativ link. jeg føler ikke at mitt lille blogglotteri er ulovlig i forhold til facebooks regler, alt jeg har skrevet der er at folk må lese bloggen min, og det skriver jeg da rett som det er, hver gang jeg legger ut noe nytt der. Det er heller ikke noe krav å trykke liker på facebooksiden min. Det som kanskje derimot er problematisk er den norske lotteriloven. Neste gang jeg har lyst til å gi noe bort tror jeg skal sette meg bedre inn i den. De skumle lovverkene er alt for lette å tråkke på.
(Jeg er egentlig litt glad for at denne tråden angående lotteriet mitt har ført til en diskusjon om hva som er lov eller ei, slik brvisstgjøring er alltid et pluss og tegn på at eplas selgere går mot bedre og bedre kvalitet!)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.