Hvorfor er bildene dradd i butikken min. aaaalt for høye i forhold til bredden. Det var ikke sånn før det nye designet kom.
Hvorfor er bildene dradd i butikken min. aaaalt for høye i forhold til bredden. Det var ikke sånn før det nye designet kom.
Inger, dette er dessverre et problem vi må leve med inntill videre. Jeg har mast litt på Epla adm om akkurat dette. De svarer at de ikke kan få gjort noe med det før bilderegenereringen er ferdig og det har tatt mye lengre tid enn de hadde beregnet.
Jeg synes at en innkjøringsperiode på snart fem uker er alt for lang tid. Vi er flere, både butikkeiere og kunder som ikke kan få fram Epla ordentlig på våre PC-er.
Jeg synes også at det er litt merkelig at vi ikke blir informert om dette problemet, men at vi må mase og sende mail for å få svar. En liten informasjonsmail sendt ut til både selgere og kunder hadde vel ikke vært for mye forlangt?
Jeg skjønner at det tar tid å få alt i orden, men jeg haded faktisk forventet at de hadde fått testet ut litt og funnet ut at ting virket før de la inn det nye designet.....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.