Vi er mange som helt siden oppstart har bedt om en måte å feriestenge butikken på - uten at hele butikken forsvinner. Noe jeg har foreslått, er at butikken - med alle varene - fortsatt er der, men at det ikke går an å legge varer i handlekurven. Du kan se produktbildene, du kan legge dem i ønskelista, men du kan ikke handle før jeg har åpna for salg igjen.
Selv om jeg reiser på ferie i 2 uker, vil jeg jo ikke at butikken min bare skal bli borte. Folk som taster inn nettadressa jeg kanskje har gitt dem på et visittkort, vil få beskjed om at denne siden ikke eksisterer.
Jeg kan godt skrive på sida mi at jeg er på ferie fra 15.-30. juni, og at varer ikke vil bli sendt før 1. juli. Men hvis noen trykker seg inn på produktet fra f.eks. sist innlagte eller en kategori, vil de kanskje legge noe i handlekurven uten å være innom sida/velkomstteksta mi. De vil da ikke se at jeg ikke sender noe før 1. juli, og antagelig bli rimelig sure fordi tingene de har kjøpt ikke kommer... (Nå sender jeg alltid en mail etter et kjøp og takker for handelen og informerer om når jeg sender det, men likevel).
Så: Ja takk til en knapp som feriestenger butikken: Alt er som det pleier, men "legg i handlekurv" er ikke aktiv/ikke synlig. Det hadde vært UTROLIG deilig å få på plass