Skal snart til syden i 14 dager. Hva gjør dere andre da? kan jeg stenge butikken eller skrive et sted hvor lenge jeg blir borte?
Skal snart til syden i 14 dager. Hva gjør dere andre da? kan jeg stenge butikken eller skrive et sted hvor lenge jeg blir borte?
Hei Solveig, du kan gå inn på "Administrere butikk" og ta vekk haken på "publisert", da blir butikken din stengt. God tur!
Anita ;)
Hvis jeg stenger, skriver jeg "Varer kjøpt f.om. (dato)- t.o.m (dato) sendes (dato). Når man har over 100 ting i butikk synes jeg det blir for mye jobb å skal hake vekk publisert på hvert enkelt produkt.. Har gjort det nå faktisk, selv om mannen er hjemme og jeg drar bort kan jeg ikke gi han ansvar for forsendelser, det blir ikke bra;))
Kos deg i syden! :)
Var visst inne på kontoen til sønnen minB-) Yvonne (Yvonnes Kunst som var litt kjapp med å svare ovenfor;))
Det er bare en hake og ta vekk Yvonne...
Anita
Yvonne, det er akkurat det du slipper å gjøre om du følger Anitas instruks: Din butikk / administrere butikk - fjern haken nederst på publisert + lagre og avslutt.
: ) God ferie!
Takk takk! :)) Hmm.. Men var det ikke sånn da at hele butikken ble "borte"? Eller? :O))
Jo, da blir den nok usynlig, men om alternativet er en butikk uten aktive produkter er det kanskje ikke så farlig? : )
Jeg synes det høres lurt ut med en beskjed om når man er tilbake og forsendelsesdato, om det bare er snakk om en uke eller to.
Ja, regnet med det:) Tja, vil jo ikke at butikken skal bli sporløst forsvunnet.. Men det er jo helt klart noe annet om den skal være stengt over lengre tid:)
Jeg savner en feriemodus slik Etsy har. Da ligger butikken der med opplysninger om når den blir åpnen igjen. Flott for oss som tenker å delta på markeder i sommer og tar med oss tingene for en dag eller to, istede for at butikken bare er vekk!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.