Kan man søke etter butikker etter butikknavn på nye Epla?
Kan man søke etter butikker etter butikknavn på nye Epla?
Ja det kan man ved å skrive navnet i søkefeltet med lupe ved siden av oppe på siden, trykke enter for deretter å trykke på den grønne knappen som da kommer tilsyne :)
Merk at det ikke går an å søke etter navn og butikker om natta. Jeg surfer ofte om natta (det vil si før, når jeg var mye på Epla. Jeg er sjeldnere innom etter at den nye, fæle og kaotiske designen kom), men av en eller annen merkelig grunn funker ikke søket da. Og sånn har det vært siden starten. Kanskje Epla ikke vil ha natt-shoppere og natt-listelagere?
Også ganske merkelig at alle må vite at en må trykke "enter" for å søke. Dette ligger ikke naturlig hos alle. Hvorfor forstørrelsesglasset i det hele tatt er der, er en gåte.
Takk skal du ha, Christine! Jeg leste ikke på den grønne knappen. :D
Måtte på forumet for å finne ut hvordan jeg kunne søke etter produkter og andre ting. Forstørelsesglassset forvirrer bare når det ikke virker. Var inne med pc og iphoner og ipad men fikk til å søke. Å lete på håndlaget i oer 80 butikker som jeg måtte gjøre var til å bli gal av. Var på nest siste side det jeg skulleq kjøpe. Det ble altfor tungvindt. Takk og pris for at det finnes forum.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.