av
H. Marcus
for 13 år, 8 måneder siden
Jeg tenkte faktisk på dette rett før jeg logget på nå, at det første som kom til å komme opp var en øredobb eller noe av NN. Jeg blir helt matt av det jeg og!
Siden ingen ser produktene mine i det havet av ting som er her inne har jeg vurdert å legge produktene ut på nytt, men jeg kom fram til at det ville vært uetisk. Jeg prøvde å ta litt mer interessante bilder, og da fikk jeg noen flere treff på produktene, men fremdeles ingen salg
Jeg lager kort, og antar at folk flest neppe går inn på epla for å kjøpe et kort, men blir likevel matt av utvalget som er her. Eller, det ble litt feil. Det er ikke utvalget som gjør meg matt, men mengden kort som ser nesten like ut. Og alle de nesten helt like kortene er alle lagt ut rett etter hverandre. (Ikke misforstå, jeg påstår ikke at mine produkter er spesielt originale!) Og ja, de er lagt ut fra samme butikk. Det er pene kort, jeg kunne lett kjøpt et selv, men det er så himla mange på en gang.
Det samme gjelder jo for billige (i noen tilfeller overprisete) øredobber, luer, vanter og barnekjoler. Det er ikke noe galt med produktet i seg selv, det er bare så store mengder på en plass at andre butikker forsvinner, og epla ser da ut til å kun fronte en stil, en smak, et par butikker... For ja, hvem blar mer enn fire sider framover i siste utlagte produkter...?
Jeg synes det er helt ok å betale ei krone for hvert produkt en legger ut, men aller helst burde en betale ei krone for å relansere et produkt gjennom å ha en snerten relanseringsknapp. Men å begense antall produkter som kan legges ut per dag per butikk ville også kanskje hjelpe? Det ville hjulpet både for de som rlanserte produktene sine to ganger om dagen, og på de som la ut 25 produkter i halvtimen.