Noen som har sett noe til "nye" epla eller vet om det bare er forsinket ? Er veldig nysgjerrig på hva det nye er (utenom prisene da...)
Noen som har sett noe til "nye" epla eller vet om det bare er forsinket ? Er veldig nysgjerrig på hva det nye er (utenom prisene da...)
DØR av spenning, og skulle nesten heller ønske de IKKE hadde sagt noe før det faktisk skjedde...
65 minutter igjen av tirsdagen da alt skulle bli nytt. Men akk... Vårherre brukte vel ei uke på verden....
kanskje i morgen ?
Jammen...er jo ikke tirsdag i morgen... hikst
HVA ER DET DE HAR GJORT?? Dette er det fæleste jeg har sett! Det må være et mareritt... håper å våkne snart. Dette er ingen forbedring, dette er det glade vanvidd! Alt er så digert at jeg blir svimmel, butikkene våre ser jo ikke ut!! HJELP!
Kan nok vere lurt å ha litt is i magen no, også er det nok ein del som vert fiksa etterkvart. Det er ein stor og omfattande jobb å legge om designen på ein slik nettstad, og det er slett ikkje gjort i ein håndvending. Det var vel grunnen til at det vart gjort i natt, eg for min del er glad at det ikkje var nedetid på Epla i går på dagen, og klarte fint å vente til morgonen i dag for å sjå forandringane :-)
Tror også det kan være litt lurt å "puste rolig" og vente til alt er på plass:)
Det er FINT at bildene har blitt større! Dessuten har de gjort det mye finere med bildene til de som ikke lager dem helt kvadratiske. Jeg syns dette er lovende! Simone: tipper du er like fornøyd som meg med den "utkast"-fanen på produktene? Oooog vi har fått en anbefale-funksjon!!! Jeg har vært inne og anbefalt mange :-)
Synes den nye siden ser veldig bra ut!
Men det jeg er skuffet over er kvaliteten på bildene. Jeg skjønner at bildene må komprimeres for at de tar stor plass. Men nå ser det ut som jeg bare har lagt ut uklare blurry bilder....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.