Min Brother symaskin har begynt å fuske. Leverte den inn til reparasjon, men den lot seg visst ikke fikse fullstendig. Nå vurderer jeg å kjøpe ny. Dere som syr mye, hva vil dere anbefale? Hvilket merke/ modell?
Min Brother symaskin har begynt å fuske. Leverte den inn til reparasjon, men den lot seg visst ikke fikse fullstendig. Nå vurderer jeg å kjøpe ny. Dere som syr mye, hva vil dere anbefale? Hvilket merke/ modell?
Hvilken prisklasse og funksjoner tenker du på?
Jeg har mange merker, HQ-Janome +++, men jeg vil nå si at Janome er de mest robuste av symaskiner, jeg har 3 forskjellige av Janome, overlock Broderimaskin + en vanlig symaskin, HQ synes jeg går fort i stykker. Så ta en titt på Janome symaskiner. www.symaskiner.no her finner du masse rimelige symaskiner ikke bare Janome, men han ligger langt under pris i forhold til forretninger, jeg kjøper alle mine maskiner her. Håper du i allefall finner en du liker og har brukt for. :)
Takk for godt tips, LadyRonja!
Enig med LadyRonja! Jeg bruker Janome og er superfornøyd=)
Har både Janome, singer og Pfaff, og er stort sett fornøyd med alle, men pfaffen blir mest brukt her :)
Jeg er en absolutt Bernina-fan, og da mener jeg ekte Bernina og ikke Bernette. Litt dyrere, men langt bedre. Ellers har jeg også både en HQ, en Pfaff og en Janome stående - alle er brukbare, men Bernina er best.
Hei,noen som kan hjelpe? Min symaskin vil ikke lenger sy sikksakk,men går bra med de andre sømmene.Noen som har ideer om hva som kan være galt ?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.