Er så enig med deg Kim :)
Er så enig med deg Kim :)
Jeg har allerede spurt om dette i en annen tråd, men er det noen leverandører dere smykkemakere kan anbefale? Som leverer sølv og sølvtråd av god kvalitet. Gjerne fra utlandet hvis det er billigere. Jeg har hittil laget smykker av metall (juggel) men nå ønsker jeg å lage av ekte sølv.
Tar også gjerne imot tilbakemeldinger om butikken min! : )
Jeg liker Edeltek (ravstedhus.no) og Grenland stein og sølv (grenstho.no). Det er enkelt å handle der, de er norske og da vet du bedre hva du får.
Ellers er vel riogrande.com en klassiker, de har skikkelige ting (og stort utvalg!) - men det blir fort dyrt hvis du bestiller varer for over 200 kr :-)
Tusen takk, Mirjam!
Jeg tjener absolutt ingenting på det jeg lager. Materialer og utgifter til epla og paypal koster. Dersom jeg skal selge kortene mine for en hundrelapp er det jo ingen som er interessert i å kjøpe dem. Det er det knapt noen som er med de prisene jeg har i dag.. Her er butikken min, så kom gjerne med tips og råd :) http://epla.no/shops/idakristindolmo/
Mener du at du går i null eller i minus ?
Torhild, ja dessverre er det nok slik. Men av og til kommer det kunder som ikke alltid ser på prisen først ;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.