Dette er synd - epla mister nok en flott butikk med håndlagde kvalitetsprodukter. Ønsker deg lykke til, Line og håper i det stille at du kommer tilbake en vakker dag.... :)
Dette er synd - epla mister nok en flott butikk med håndlagde kvalitetsprodukter. Ønsker deg lykke til, Line og håper i det stille at du kommer tilbake en vakker dag.... :)
Dette var veldig tråkig, Line! Epla mister de flotteste kumihimosmykkene! Ønsker deg selvsagt hell og lykke, og så er det jo flott at det aldri er en skam å snu ..
Det var synd Line. Ønsker deg lykke til og kanskje vi ser deg her inne igjen om en stund.
Jeg har og lagt ned butikken minfor en stund siden og den er slettet av epla. Det ble for mye skrik og lite ulll... for å si det sånn.. og for mye data. ;O)) Nå har jeg heller åpent i Kreativbua noen dager i uken og syns det er mye enklere. Men jeg logger meg inn på forumet av og til for å følge med. :o) Klemzzz :)
DETTE likte jeg IKKE!
Du var jo en av de som laget tingene dine fra bunnen av skikkelig og presenterte dem pent, redelig og pyntelig. Jeg ser du har fått veldig mange kopyister og alt det der, håper de i det minste shopper materiell hos deg som takk for innsatsen!
Men ekte kreative mennesker kommer tilbake md noe nytt fra seg selv, så vi sier bare takk, enn så lenge... :-) Ønsker deg alt godt...
Tusen takk for alle hyggelige hilsner. Jeg fletter fremdeles og jobber stadig med nye teknikker, så jeg skal ikke slutte altså! Det ble bare for mye innsats nedlagt kontra salg her inne... Første året var greit, andre året dårligere og hittil i år 3 har det vært helt stille. Desverre. Vi holder kontakten!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.