Hei alle sammen og hei Siw, Torunn og Ida. Jeg er ikke ofte på forumet , men har hørt at dere har startet en ny salgsportal som heter Bloppis. Fant ingen annen info på Bloppis enn at den tilhører Aller gruppen. Er det dere som driver Bloppis også?
Hei alle sammen og hei Siw, Torunn og Ida. Jeg er ikke ofte på forumet , men har hørt at dere har startet en ny salgsportal som heter Bloppis. Fant ingen annen info på Bloppis enn at den tilhører Aller gruppen. Er det dere som driver Bloppis også?
Denne siden har vi lurt på før , men ikke fått noe svar. Her er den gammle tråden som er 8 måneder gammel..... : http://epla.no/forum/thread/1598/
Det er de som driver Bloppis. Jeg hadde butikk der tidligere. Jeg sendte en mail til Bloppis da jeg ville stenge butikken min, og fikk til min store overraskelse svarmail fra Ida. Så, ja, de har Bloppis også.
Ja,ja. Ikke noe svar fra de personlig. Savner bedre kontakt
Bloppis er basert på samme tekniske plattform som Epla (som Aller også kjøpte da de kjøpte Epla), og vi hjelper til med tekniske ting og drift når det er behov for det.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.