Jeg tror nå at mye av disse spekulasjonene dukker opp nettopp fordi det har vert lite info, igjenn så skjønner jeg at dere ikke kan fortelle oss abolutt alt men når det ikke blir gitt ut info på lange tider så begynner folk å lure på hvorfor.
Å da er det jo naturlig å tenke at alt uten om Epla siden tar mye tid, det må det jo gjøre.
Jeg skjønner også at dere ikke har tid til forumet med alt det andre, da burde kanskje forumet ikke ekistsert i hele tatt. Folk regner med å få svar på ting her, det er jo egne deler av forumet der det blir oppfordret til å komme med spørsmål om tekniske ting, selve Epla osv.
- vår facebook-side blitt til "Siw sin spalte i Allers", * Men hun har vel egen spalte i allers? Mener ikke å flisespikke her, men tror ikke jeg skjønnte akkurat den :)
Vi aner ikke hvordan det gikk med relanseringsavgiften å reklamen i butikkene som skulle være en prøvegreie for vi har aldri fått noen informasjon om det var lurt eller ikke... Vi aner ikke om dere får inn 5 kr ekstra om dagen eller om dere fikk utbytte av det, jeg håper selvfølgelig det siste :) dere sa også at dere håpet at det esktra dere fikk inn skulle brukes på masse spenende ting og funksjoner på siden, det kan godt hende det er brukt til ting som ikke er synlig for oss..men som har gjort siden bedre. Å da er det jo supert. Kanskje går Epla veldig dårlig å de ekstra pengene blri brukt på å få hele greia til å gå rundt. Vi aner ikke.
Jeg har fått litt intrykk av at det går dårlig jeg, både i det du skriver her å tidligere.. det er jo trist om det er slik :( Men som sakt vi aner ikke for vi har aldri fått noe. Det var jo et veldig spenende innlegg på bloggen for et år siden eller meer med litt sidevisningstall osv, det var jo kjempe flott!! :D
Jeg har ikke vert her fra starten å er vel ganske ny her i Eplaland, men tror det er mange som har regaert på mye av kinavarene som florere å når dette ikke blir tatt tak i så kan det jo virke som det er viktigere å få inn penger fra disse butikkene enn å holde håndlaget håndlaget. Kan godt hende dere jobber masse med å renske opp i dette , at dere ikke vet helt hvordan dere skal ta tak i det p.g.av at reglene om håndlaget er så difuse , eller det kan hende dere ikke har tid til å følge opp. Her har vi jo prøvd å hjelpe med rapporetringer osv, for vi vil jo hjelpe om vi kan!! :D Det tro jeg alle som en er enige i, vi vil gjerne hjelpe om det er noe vi kan gjøre. Igjenn så har vi ikke fått noe info her,supert innlegg i bloggen da!! Det var kjempe flott!
Det kan jo lett se slik ut fra utsiden at dere har blitt kyniske , eller igjenn at Epla går så dårlig at dere må få inn penger der dere kan. Eller at Epla er så stort at dere ikke kan følge opp alt som skjer å ha kontroll på butikkene. Jeg skjønner at vi alle er ansvarlige for hva vi selger, men det beskytter ikke kundene som tror de er trygge når de handler håndlaget her. Å det er jo så trist at vi alle får dårlig rykte p.g.av noen få :( det er jo utrolig viktig for dere, for oss at Epla er en trygg plass å handle på å vi kan ikke gjøre annet en å rapportere å spørre igjenn å igjenn hva som skjer? Hvorfor ? Er det tidsklemma? Er det penger i kassa? Ja det blir spekulasjoner for vi er redde for at Epla som vi er så glade i skal bli noe annet enn det det er.
Om det er tid alt dette bunner i, at man ikke strekker til så er det vel ikke så rart at folk setter spørsmålstegn rundt alle nye prosjekter. Spesiellt når det er litt utenfor Epla. Vi må jo bare stole på at dere gjør det rettte, å kanskje har det allerede lurt mange nye inn hit med f.eks spalten i Allers..men igjenn vi aner ikke for vi har ikke fått noe info.
Ut i fra innleggene dere har skrevet de siste dagene så vriker det jo som dere så vidt greier å holde skuta over vann å at dere ikke tjener noe på oss i hele tatt. Det er jo utrolig trist om det går så dårlig, å skjønner godt om dere er stressa.
Jeg tror alt dette kan bli så mye bedre om vi bare får litt info, bare bitte litt :) For det blir mye snakk og grubbling , noe jeg tror er ganske naturlig egentlig. Fordi om mye er satt på spissen. Det bunner i at vi er redde for Epla, at Epla skla bli borte, at Epla skal bli noe annet en det det er osv osv.
Å vi bruker har jo ingen andre å kalge på/til en "sjefene". :)