Savner som jeg har nevnt mange ganger tidligere en eller annen form for informasjon fra selve Epal til oss som har butikker her.
Nå har det vert helt stille kjempe lenge.
Husker jeg helt feil eller var det snakk om at det skulle skje så mye spenende å nytt etter de reklame greiene dukket opp i butikkene å vi hadde den lange diksusjonen om det? Føler det har vert helt stille etter det. Sikkert fin reklame for Epla alt som skjer uten om, men det hjelper jo lite om selve nettstedet ikke pleies.
Det er vel en oppryddning på gang i butikkene heldigvis! :D , det trengs virkleig!
Er mange av oss som har brukt timesvis på å lete opp tomme butikker osv her inne for å gjøre oppryddningsjobben lettere for Epla.
Trist at dette er noe vi som har butikker her må ta tak i , å at det ikke er noe Epla selv har gjort noe med i tidligere.
Jeg skjønner jo at det må være en stor jobb, men det er det jo å drive et slikt nettsted skulle man tro... Å om det ikke er tid til å gjøre det som trengs her så virker det ikke så veldig logisk å drive med masse ting utenom.
Jeg hadde satt utrolig pris på et nyhetsbrev med info, litt statestikk å om det er noe spenende som skjer i kulissene :) Kanskje det ikke er så forlatt som det vriker...
Det eneste vi ser er jo det vi opplever er på selve Epla, å jeg ser ikke noe av alt det flotte som skulle komme ut av de ekstra pengene fra reklamen f.eks? Eller har jeg gått glipp av noe?