Ser på ei Facebook-gruppe der det er hentet bilder herfra. Er det lov å hente bilder som man sjøl følere for?
Ser på ei Facebook-gruppe der det er hentet bilder herfra. Er det lov å hente bilder som man sjøl følere for?
Nei, det er i utgangspunktet ikke lov å bruke andres bilder enten de er hentet fra Epla eller et annet sted. Men man kan selvfølgelig legge ut sine egne Epla-bilder på FB.
Når det gjelder grupper på FB som f.eks. Eplabiter, så har vi jo i og med at vi har meldt oss med i gruppen også akseptert at gruppeadministatorene kan legge ut bilder fra vår butikk. Det er jo det som er hensikten med gruppen - reklame.
Det jeg snakker om er ei gruppe som heter "STRIKKE KlUBB for alle" som har hentet endel bilder herfra og lagt ut. Jeg stilte endel spørsmål ang. bildene og har nå blitt utestengt fra den gruppa... Så som sagt, kan man bare hente bilder som man vil rundt omkring?
Var og tittet der nå, lurer veldig på om de har spurt om å få bruke bildene til Lene i The Knitting Needle, det er jo ikke engang en link tilbake til ho!
Det har de absoutt ikke
Dette ser mistenkelig ut som Lenes bilder. Det er også hennes design og uhyre frekt rappet.
Det var det jeg reagerte på også.
Ikke bare Lenes bilder, men Wenches også. Bildene er bare rappet, frekt og uhørt.
Mine bilder ja! Ingen som har spurt meg om å få låne bildene mine, haded det evrt en link til meg sammen med bildene så ahded det vert fin reklame. Men slik som det ligger i den gruppa der så er det jo tyveri i mine øyne. Har sendt en melding til hun som la de ut om at dette ikek er lov å at hun kan spørre meg å linek til en av mien sider om hun vil legge de ut. Å jeg sier tusen takk til dere som tipset meg om dette! :)
mys med øynene så dere ikke ser skriveleifene mine hoho..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.