De spør jo ikke om man vil bruke a eller b post. Jeg har bedt om å få a post flere ganger. Er ikke fattig så vi har råd til a post så bare det. Jeg fikk den nå hentelappen skal hente den i dag. Men det sto Russland på den. Det kunne selger ha skrevet. Jeg så det var et utenlandsk navn. Men det er jo halve Norge nå. Jeg reagerte når selger skrev at det kunne ta så enormt lang tid. Siden jeg var helt sikker på at det ble sendt fra Norge.Jeg har så dårlig erfaring at jeg vil at de skal bruke a post for jeg jubler hver gang pakkene kommer for det er langt i fra hver gang. På noen butikker så stor det om butikken at de bruker kun b post da er det ikke enkelt å forandre på det. Er ikke sikker på om jeg tør å spørre om å få betale for a post de kan kanskje bli fornærmet? Men man burde få velge sjøl det er jo uansett kjøperen som betaler for frakten. Kommer ikke til å spørre etter varen mer for nå er jeg så lei av å få stygge meldinger fra selgeren. Da tar jeg bare kontakt med epla og rappoerterer selgeren istedenfor. Orker bare ikke mer. Har blitt nok behandlet dårlig sjøl om jeg bare har spurt et spørsmål og på en fin måte.