Hilde. Hvis selgeren sier hun har sendt med sporingsnummer kan du selvfølgelig be om sporingsnummer. Dersom selger ikke klarer å frembringe dette kan du be om å få pengene tilbake. En måned er alt for lenge og det er ikke noemalt i det heletatt at det skal ta flere måneder!
Hvis du har betalt med paypal kan du klage dit, og uansett kan du klage til epla direkte, via epost info@epla.no.
Sånne opplevelser er negativt for alle parter, og det beste er å få ryddet opp i det. Det er synd at du har fått en så dårlig erfaring, men det er som du sier, de fleste pakker dukker opp i løpet av bare noen dager.
B-post bruker noe lengre tid, derfor benytter jeg meg aldri av B-post, kun A-post.
Når noen handler hos meg sender jeg en mail så snart jeg ser ordren er registrert og forteller når jeg sender varen.
Håper ikke du mister motet, men skjønner godt at du styrer unna butikker hvor du har dårlig erfaring fra.
Håper virkelig saken din løser seg. Lykke til :)