Idag har jeg Håndlagafavoritter istedenfor fredagsfavoritter. Ta en titt da vell ;)
Hvilke er dine håndlagafavoritter?
Idag har jeg Håndlagafavoritter istedenfor fredagsfavoritter. Ta en titt da vell ;)
Hvilke er dine håndlagafavoritter?
Så bra, Siw! Kjempeflotte nominasjonar, og moro å sjå dine samla på eit brett.
eh... kremt... Hvordan nominerer jeg? (Helt sikkert kjempeenkelt!)
Du legg igjen ein kommentar i bloggen om kven du vil nominere, med link til gjenstanden. Enkelt og greit! Seinare blir det avstemming, men det er først etter at dommarane har valgt ut ti finalistar blant alle dei nominerte i kvar kategori.
Då er nomineringsperioden over, det har kome inn 500 nominasjonar i alle åtte kategoriane til saman! Me har laga lister med klikkbare lenker over alle, ta gjerne ein kikk innom for å sjå alt det fine. No skal dommarane velge ut ti finalistar i kvar kategori før det blir åpen avstemning frå 30. mars og utover.
Tusen takk til alle som har bidratt, og god helg vidare!
Det er mulig jeg ikke fant det, men jeg så ikke klikkbare linker til produktene... Jeg gikk f.eks inn på bilder, der har jeg nominert ett først, så har Revinyl nominert etter meg, og ingen av dem (eller noen av de andre nedover) har klikkbare linker til selve produktet som er nominert. Ser jeg på feil sted?
Det er åtte nye innlegg som er lagt ut i dag. Altså ikke de tidligere innleggene som ble brukt til nomineringskommentarer. Du må scrolle nedover siden, så ligger de der.
Aha, se der ja. Jeg så på feil plass ja! Tusen takk Unni!
Å så fantastisk gøy å være nominert :-D Smiler fra øre til øre her nå <3
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.