Ja, då er vi i gang! Nomineringa til håndlaga 2011 er åpen og det er lagt ut utfyllande info om alle kategoriane. No håpar vi at alle eplafolk vil vere med å nominere, både egne ting og ting som andre har laga!
Ja, då er vi i gang! Nomineringa til håndlaga 2011 er åpen og det er lagt ut utfyllande info om alle kategoriane. No håpar vi at alle eplafolk vil vere med å nominere, både egne ting og ting som andre har laga!
Hei! Så morro! Men jeg har et spm. ang. nominering: - produktet som nomineres, må det være et eksisterende produkt for salg eller kan det være et allerede solgt produkt? - hvis det må være et eksisterende produkt, hva skjer hvis det blir solgt før konkurransen er over?
Hilde Iren / MONOme
Hei!
Eg svarte deg på innlegget i bloggen, men legg inn svaret her også for ordens skuld.
Det spelar ingen rolle om det er eit produkt for salg, om det er solgt eller om det ikkje er tenkt solgt i det heile tatt. Det viktige er at det er handlaga og at det fins ein link. Om noko frå butikken din blir nominert vil jo linken virke sjølv om det blir solgt, så det er ingen hindring!
Så spennende! Da er vi igang. JIPPI!!! MEN: Hvor kan man se de som har blitt nominert?
Unnskyld! Nå fant jeg det...Jeg bare fulgte linken til Unni, så kom jeg rett på.
Elise: du må gå inn på kvar enkelt kategori for å sjå nominasjonane i kommentarfeltet. Når nomineringsperioden er over lagar vi liste med klikkbare lenker til alle dei nominerte.
Det har kome inn ein heil del nomineringar allereie, kjempebra folkens! No er det berre å halde hjula i gang!
Jeg har nominert flere ting og flere blir det!
Se bloggen min for innlegg om konkurransen, synes dette er kjempegøy :) MONOme håndlaga 2011
Ja, det er moro med sånne saker som dette. Jeg har også nominert ett par ting. Blir gøy å se hva og hvem som stikker av med de forskjellige seiersplassene!
Artig også å kunne være med å sponse noe som er en så stor del av en selv :o)
Ett lite spørsmål... Det er utrolig mye fint innen kort og papirting, hvilken kategori skal man nominere dette i?
Kort og papirting nomineres under kategorien BILDE. -Hvis ikke det passer under barn, da. Eller er redesign. -Eller til hjemmet.
Her er det flere muligheter!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.