Hei! Ser at en del har såkalte giveaways, hvordan fungerer det egentlig? Skjønner jo at poenget er å lage litt blest om egen butikk, men hvordan gjør man det? Nokså sikkert et dumt spørsmål, men men.
Hei! Ser at en del har såkalte giveaways, hvordan fungerer det egentlig? Skjønner jo at poenget er å lage litt blest om egen butikk, men hvordan gjør man det? Nokså sikkert et dumt spørsmål, men men.
Lurer jeg og litt på...
Hei! Se på bloggen min, der har jeg en liten gibortlek: MONOme
det er ganske effektivt i forhold til å spre det glade budskap :)
jeg bruker å ha korte giveaways fordi jeg ikke blogger så jevnt og trutt men i rykk og napp.
Du må ha noe å gi bort Du må sette opp spilleregler (feks. legg meg til i din bloggliste, lag et innlegg, bli fan på facebook, legg meg til som favoritt på Epla...) Du må sette en tidsfrist Du bør følge opp (svare de som legger igjen kommentarer) Du bør lage et oppfølgingsinnlegg, gjerne hver dag frem til trekningen
Og når du har trukket, (jeg bruker random.org) må du annonsere det tydelig og kontakte den som har vunnet :)
Håper dette hjalp litt?
Lykke til Hilde Iren / MONOme
Hva er random.org?
Ah... sjekket det ut, random.org er genialt! Takk!
MONOme: takk for svar. Jeg er herved med i trekningen din. Pcen nektet å la meg legge ut epostadressen min,(av en eller annen grunn) så jeg ble "anonym" (Aaaarrgh!) Hvilket sysytem bruker du fra Random.org, da?
Hei Laila :) Da vet jeg at det er du som har lagt inn innlegget under Anonym når jeg skal trekke.
På http://www.random.org/ bruker jeg bare den lille boksen på høyre side som heter "True Random Number Generator", taster inn antall som er med på trekningen og får opp en vinner :)
Jeg har også en give-away nå, med trekning 22.mars. Masse fine premier :) Dere kan jo gå inn på konkurranse/give-away-tråden her på eplaforumet og se litt hvordan de andre har gjort det på bloggene sine, så får dere noen tips :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.