Ikke last ned programmet som heter photoscape! Jeg gjorde det og fikk noe med der som gjør at jeg nå sitter og kjører systemgjennoppretting på min pc:(
Ikke last ned programmet som heter photoscape! Jeg gjorde det og fikk noe med der som gjør at jeg nå sitter og kjører systemgjennoppretting på min pc:(
Her har vi lastet ned og bruker programmet på flere pcer, og ikke fått virus, men det fins "ureine" nedlastningslinker på nettet har jeg sett. Det er viktig - uansett hvilke program man laster ned, at man er litt skeptisk til stedet man laster ned fra. Jo mer "dill dall" man må gjennom for å få inn ett enkelt program, jo større er sjansen for at det er med noe som helst ikke burde være der...
Var nok litt naiv der... Blir nok mer skeptisk neste gang. Men har fått rydda opp nå! :-)
Kjedelig når sånt skjer, men det hjelper alltid med ett godt antivirusprogram og en stor dose skepsis over hvor man laster ned fra ;) Forøvrig er photoscape ett fantastisk flott fotoredigeringsprogram der man får gjort masse artig med :)
Kanskje jeg må prøve å laste det ned fra et annet sted, jeg ser ikke helt hvordan det kan bli annerledes... skeptisk, skeptisk....:)
Lastet du ned fra denne siden?
Nei, det var ikke denne....
Må forresten skryte av produktene dine, kjære vene så mye fint!
Åh, tusen takk :) Men jammen har du flotte ting i butikken din du også.
Takketakk!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.