Er det noen som husker hvordan jeg overfører til min vanlige bank-konto? Jeg har gjort det før, men jeg husker ikke hvordan. Og så er jeg ikke kjempeflink i å skjønne de engelske forklaringene, skjønner jeg... Noen som kan hjelpe?
Er det noen som husker hvordan jeg overfører til min vanlige bank-konto? Jeg har gjort det før, men jeg husker ikke hvordan. Og så er jeg ikke kjempeflink i å skjønne de engelske forklaringene, skjønner jeg... Noen som kan hjelpe?
Etter å ha logget inn på din PayPal-konto, går du inn på "Withdraw" i menylinjen øverst, og deretter "Withdraw funds to your bank account".
:-)
Du kan stille inn PayPal på norsk også, det gjør jo det hele litt enklere :)
Ja still den om til norsk, da går du på uttak og da står restan hvordan du skal gjøre, veldig enkelt
Tusen takk for hjelpa! Jeg fant ikke ut hvordan jeg stilte om til norsk, da... men jeg klarte det da likevel:-)
Et annet spm ang paypal: Jeg har hatt paypal-konto i mange år, men det siste året har det kommet opp en melding om at pga "sikkerhets"-et eller annet kan jeg ikke lenger overføre penger derfra til min "vanlige" bankkonto - noen som vet hvordan man får ordnet dette?
På forhånd takk for hjelpen! :-)
Ja du går inn der det står VIS GRENSER. der kan du lese om du har overskredet beløpet for hvor mye du kan mottatt på din konto, har du overskredet det så må du søke om å heve beløpet, jeg fikk det samme her om dagen. jeg kontaktet PayPal på telefonen og de forklarte meg hva jeg måtte gjøre. Veldig greie folk. det er blitt veldig strengt med hvor mye penger du kan motta og overføre til din konto.
hilsen Aud
Glemte å skrive, inntil det er løst har jeg tatt bort Paypal fra min butikk og har kunn Privat oppgjør til jeg vet noe mer. Du burde gjøre det samme, Det er de nye retningslinjene hos PAY PAL som er blitt veldig veldig strenge.
Hilsen Aud
Det der lar seg ordne, flere av oss har vært gjennom det.
Det nytter ikke å fjerne Paypal og vente på at det går over, for det gjør det ikke... da sitter man uten paypal og har bare oppkrav og privat oppgjør igjen. - Vi må selv ta noen grep på Paypal og gjøre det de ber om. De mener EU og EØS-reglene gjør at vi ikke kan la mer enn ca 18000 gå gjennom kontoen uten at det skal verifiseres grundigere hvem vi er og at vi driver seriøst.
Så dere må sende det de ber om. Jeg bruke tre dager med håret rett opp, og vips.... eh.. vel ikke HELT vips, men nå funker min Paypal igjen uten advarsel.
Ja jeg venter på svar Lise, men i mellom tiden har jeg kunn privat oppgjør og det fungerer fint, til jeg får svaret i morgen. har gjort alt de ber om og de var fornøyd med alt jeg har sendt til de. Men jeg avventer som sagt :) mye bedre det enn at jeg får inn penger på min konto som jeg ikke kan ta ut. Nu sendte de meg meldingen i god tid før jeg nådde det beløpet og det kaller jeg service fra de, pluss veldig hyggelige på telefonen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.