Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Ja takk! Jeg er for 100 dager oppe (slik det står at det sksal være), deretter pause på varen på 50 dager, så mulighet for nye 100 dager.
Hvis vi ikke har pause blir det bare til at en relanserer varene med en ny anonse, en helt lik anonse. En pause som også relanserer varen med et merknad om at varen lå ute for andre gang ville derfor vært enklere og mer ryddig.
Jeg ser folk relanserer samme vare med helt ny annonse innen det går 14 dager, det er svært irriterende.
Dette med 100 dager kan være en fin påminnelse til oss alle om å enten gjøre annonsen bedre eller innse at produktet ikke holder mål, evt forbedre produktet ;-)
MEN, dette løser ikke "spammingen" på noen måte. Alle kan lage ny annonse på de samme varene om og om igjen likevel, uten å ha noen 50 dagers karantene (så hva er forresten vitsen med denne 50dagers-pausen, det skjønte jeg ikke H.Marcuss?)
Men når tiden løper ut får vi iallefall vekk tingene i de innaktive butikkene som bare ligger der med ting og tang måned inn og ut.
Selv relanserer jeg annonsene mine etter hvert som ting faktisk er solgt, ikke bare for å komme foran.
Jeg skjønner ikke hva jeg mente med det forslagt selv Riddervold, det var rett ut et tulleforslag skrevet mitt mellom rettinga av prøver og det å løpe til neste time... Beklager, korttenkt!
Jeg er helt enig med det du skriver! :)
Er veldig enig i at det bør innføres en 100 dagers liggetid. Som Ingrid sier, har man da sjangesen til å endre og forbedre annonsene sine. Jeg må også innrømme at jeg mister litt lysten noen ganger til å legge ut nytt, for det drukner med det samme...
Det var litt av dette jeg skrev i en annen tråd... Jeg spurte om man burde slette produkter som har ligget en stund, og heller fornye, men det rådet folk meg mot. Der fikk jeg tilbakemelding om at jeg burde ikke fjerne noe, bare legge ut nytt av og til fremfor mye på en gang. Da blir man liggende nært forsiden ofte. Jeg legger sjeldent ut mer enn 4-5 produkter av gangen, og da tar jeg en hver dag, eller en morgen og en kveld i ett par dager.
Jeg spurte om dette nettopp fordi jeg var redd butikken ville bli kjedelig for de som var innom, når de så samme produktet bare ligge der over lengre tid.
Jeg er helt for å rydde opp i butikken, men er redd for at produkter som faktisk ligger i noens handlekurv da blir borte. Det gjør det vel med en sånn 100 dagers aktivitet?
Jeg er enig i at like produkter stadig blir lagt ut, og i manfold. Det er veldig synd! Kanskje en sånn krone pr annonse er en god løsning.
Uff, jeg skrev selvfølgeli feil, det var ØNSKELISTA jeg mente.
Det er ikke noen måte da å gi beskjed til de som har den på sin ønskeliste at varen snart blir innaktiv...
Jeg er enig at man trenger oppryddning i butikkene, men da bør det samtidig være en måte å enten varsle de som har noe i ønskelisten at varen "forsvinner" eller at de som er i noens ønskeliste blir stående.
Jeg også skjønner at dette er for mye forlangt, men om det skulle finnes en løsning på det hadde det vært fint.
Jeg tar gjerne en opprydning hos meg av og til, tror det er bare positivt!
Dette er jeg både og på. Jeg selger vintageklær, og jeg opplever at når jeg legger ut nye klær så ser folk også på de "gamle" klærne som ligger der. Derfor kan jeg like godt selge de nyeste som er lagt ut som de som har ligget der lengre. Siden det selges så mye forskjellige ting på Epla blir det litt dumt å ha regler om når man kan legge varen inn på nytt igjen.
Men at varen går ut om 100 dager er for så vidt greit så lenge jeg kan relansere den på samme måte, for jeg vil jo gjerne at de som har en eventuell vare på ønskelisten fortsatt skal kunne se den.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.