Hei.
Jeg skal arrangere en messe i Spydeberg før jul. Jeg har kun 2 helger å velge mellom, den 29 - 30 oktober eller 10 - 11 desember...
Hvis dere skulle deltatt på en messe, hvilken helg ville dere foretrukket? Jeg tenker at det er bedre å kalle det en førjulsmesse og ha det siste helgen i oktober fremfor å ha det kun 2 uker før jul.
Om noen ønsker stand kan dere bare gi beskjed allerede nå. Jeg kommer til å velge forskjellige produkter, så ikke det blir 5 stand med f.eks strikk og 3 med lappeteknikk osv, men at det i utgangspunktet vil bli kun en av de forskjellige typene. (Har man f.eks 2 med strikk som har totalt ulike produkter får selvfølgelig begge være med) Derfor blir det første mann til mølla, og om man ønsker å stå på "venteliste" kan man det. Om det blir meldt avbud fra noen kan da de på venteliste komme med, eller jeg ikke får fylt opp plasser.
Prisene er ikke satt helt ennå, så det må jeg komme tilbake til, men jeg tror jeg vil sette meterpris fremfor helgepris, altså 500 for hele helgen gir ett sted mellom 1-2 meter plass. Vil noen ha 4 meter kan det bli rundt 1000 kroner for hele helgen. Men ta dette med en klype salt, for som sagt er ikke prisene satt ennå. Jeg er helt i begynnelsen av planlegging, så mer info følger senere.
Det eneste som er helt sikkert er at man ikke kan delta kun en av dagene.
Nå er jeg først interessert i synspunkter på hvilken helg dere mener jeg bør velge, og om det evnt er noen her som kunne tenke seg å være med. Dere her på epla får første mulighet til å bli med ;o)