Spør her før alle stikker til påskefjells :)
Får ikke postet innlegg på Facebook fan siden min. Det har vært slik siden i går. Når jeg trykker på "publiser", skjer det ingenting.
Spør her før alle stikker til påskefjells :)
Får ikke postet innlegg på Facebook fan siden min. Det har vært slik siden i går. Når jeg trykker på "publiser", skjer det ingenting.
Jeg har ikke problemer med vanlige innlegg, men siden i går kveld har jeg plagdes veldig med å legge inn bilder.
Facebook driver med omgjøringer igjen så det kan være grunnen, det pleier å bli litt trøblete da. Jeg hadde problemer med min private profil i går.
Har også problemer av og til med å legge inn bilder. Venter litt, så går det bra.
Nå er det slik at jeg må sette dato, måned, dag, time og minutt for å poste innlegg. Men det går ikke uansett hva jeg gjør.
Jeg hadde også problemer med å legge inn bilder, men nå går det greit.
Har rapportert problemet, så får se hvor fort det blir fikset ;-)
Har du prøvd å gå til en annen side? Når jeg poster på siden min går det av og til tregt, men hvis jeg trykker på "hjem" og bekrefter at jeg vil forlate siden, dukker innlegget opp likevel.
akaSol, Ja, har prøvd det også. Det er et problem som Facebook har hatt før. Innleggene lar seg ikke publisere. Får av og til beskjed om å skrive inn alt fra måned til sekunder før jeg publiserer, men det nytter ikke.
Jeg har/hadde det samme "problemet" men det løste seg når jeg la inn dag,måned,osv + klokkeslett minst 11 minutter frem i tid. Da må du stå på siden din disse minuttene og volala det blir publisert:)
Elisabeths,
Måtte sette det flere timer fram, og da gikk det an å publisere. Håper de ordner opp i dette.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.