Jeg har også lyst til å være med i denne gruppa, men når jeg trykker på "Bli medlem av denne gruppen" skjer det ingenting.... Noen som har en løsning på det, kanskje?
Jeg har også lyst til å være med i denne gruppa, men når jeg trykker på "Bli medlem av denne gruppen" skjer det ingenting.... Noen som har en løsning på det, kanskje?
Ullværket: Jeg tror du må vente til en av admin godkjenner deg. Er det lenge siden du sendte forespørsel? De er sikkert pålogget hver dag, så det burde ikke ta for lang tid.
Admin i gruppa må godkjenne, vi gjør det så fort vi oppdager at nye vil inn. For de som ikke har navnet sitt i butikken, er det lurt å sende ei melding om hvilke butikk de eier. Siden vi ikke har mulighet til å kjenne alle, sjekker vi ukjente navn her inne før vi godkjenner som medlem, og da kan man fort bli avvist hvis vi ikke finner navnet her inne. Derfor - blir du avvist til tross for at du har butikk - send ei melding eller legg igjen beskjed her om hvem du er, og butikken du har. Spør deretter på nytt om å få bli medlem, så skulle det gå greit.:)
Men det skjer ingenting når jeg trykker på knappen.. Normalt får man opp et eller annet med at du har sendt forespørsel, og at man må vente på godkjenning eller noe sånt- men det er akkurat som knappen ikke funker?!
Jaja, jeg får vente å se. Og takk for svar!
Hei Elin, Sjekket medlemslista og du står oppført, så forespørselen din ble godkjent :-) Velkommen!
Klem
Sender forespørsel igjen :) Se etter etternavnet Davila.
Hadde du hatt ditt virkelige navn under "eier" hadde jeg godtatt deg sist, men så lenge det er en ukjent så må jeg avslå. Nå vet jeg at du er "ivett", og vil godkjenne neste gang :)
Da har jeg søkt om medlemsskap i gruppa. På FB heter jeg Wenche Steier Bjønness og her i Epla har jeg butikken "Vintervarm".
Hm, jeg kommer ikke inn på FB- sida sjøl om jeg visstnok skal være lagt til.... Jeg får mail med oppdateringer, men når jeg klikker på linken funker ikke den heller?! Og "Bli medlem av denne gruppen" stod så elegant og lyste mot meg, så da prøvde jeg å trykke på den- og nå er det erstattet med "Avbryt forespørselen"....... Det skal vel ikke være mulig dersom man allerede er medlem av gruppa? Skjønner ingenting, jeg... Men plutselig funker det vel bare da får jeg tru. HM, altså!
Det var merkelig, for du ligger inne som medlem. Sjekket dette akkurat nå. Har du epla-selgere liggende innunder grupper på venstre siden?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.