Jeg er også med. Men tenker det bør være em del flere, hvis ikke kan det bli mye jobb..
Jeg er også med. Men tenker det bør være em del flere, hvis ikke kan det bli mye jobb..
Jeg kan også bli med :)
Jeg er allerede admin for bl.a. gruppa "Brodering", så jeg kan gjerne slenge meg med som admin for en Epla-gruppe også. Enig i at navnet bør være noe sånt som Epla-selgere. Også viktig at det blir opprettet gode regler, slik at det blir konstruktive og fornuftige diskusjoner.
Klem
Meld meg på :)
Ok. Prøver å opprette gruppe, men kan ikke det uten og med det samme invitere venner. Da må jeg først bli fb-venn med noen av dere som vil administrere.
Bare å sende forespørsel :-)
Nå er gruppen epla-selgere opprettet. Da er det vel bare for eplas selgere å sende forespørsler om medlemskap. Fint om de som ville vre admin gjør det nå, sånn at vi kan legge dere til som admin
Klar som et egg :)
For de som vil melde seg inn i gruppa må altså gå til Facebook og søke opp gruppa "Epla-selgere" for deretter å sende forespørsel. De som her har sagt villig til å være admin får så endret status til dette. Hjertlig velkommen!
Kjempe bra jobba! Søker dere opp når jeg er på fb.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.