Hei.
Er det flere som synes posten bruker for lang tid på B-posten nå i år. Kunder venter opptil 1 uke eller litt mer før de får varene. Må si jeg er skuffet over postens treghet hittil i år. Skal ta det opp med post i butikk i morgen.
Hei.
Er det flere som synes posten bruker for lang tid på B-posten nå i år. Kunder venter opptil 1 uke eller litt mer før de får varene. Må si jeg er skuffet over postens treghet hittil i år. Skal ta det opp med post i butikk i morgen.
Derfor bruker jeg kun A-post :)
Jeg fikk epost i går fra en kunde som lurte på hvor pakken ble av. Den ble sendt 26.2 som b-post, så den burde vært framme.
Det er for lenge. Jeg sender alltid som A post - og trodde ærlig talt at det var vanlig.
B-post har gått raskere før, det er i år det har gått så tregt, virker som posten gjør det med vilje, slik at vi skal velge A-post.
Hvorfor skal det være en selvfølge å sende som A-post Kim?
Jeg skriver i annonsen min at jeg sender som b-post, ønsker de a-post kan de si ifra, og dette har noen med de dyre prisene posten tar!
Da fikk jeg svar på at flere sliter med å få frem posten ved b-sending.:-)
Man skal ikke godta at en B-post-sending ta så lang tid som en til to uker å sende, så her må posten skjerpe seg! Jeg sender også alltid som A-post, men har lagt dette inn i prisene på porto på produktene så det er på en måte "dekket opp" der. Synd hvis ikke B-post kan være et godt alternativ når man vil spare kunden for de ekstra kronene i porto!
Trodde B-post skulle ta 1 uke jeg. A-post 1-2-3 dager.
Som kunde foretrekker jeg absolutt å få varene så fort som mulig. Jeg sender alt med A-post i butikken min iallefall. Likevel tar enkelte ting over 1 uke.
... jeg har oppdaget at de tømmer postkassene (som man til tider legger ferdig frankerte pakker i) så kan de bli liggende der i opptil et par døgn om man er uheldig.... poste lørdag og det tømmes ikke før mandag, og da går det ikke videre før mandag ettermiddag!
Og JA de har blitt ekstremt treigere. Og ja, jeg mistenker dem for å trenere, for de har fått oppsigelse, og ikke ny jobb til fordel for post i butikk. DER jobber ufaglærte som ikke har postskolen med tingene våre... frese
Jeg jobber i butikk som har post. Her tømmes postkassa en gang om dagen. Legges noe oppi like etter de er tømt blir det liggende til neste dag. Tømmetidspunktene står på kassa.
Vi er ikke helt ufaglærte. Må gjennom diverse kurs før vi har lov til å stå i postpunktet.
Jeg sender alltid som A-post. Jeg blir selv veldig utålmodig av å vente på ting jeg bestiller på nett, og har satt portoprisene i butikken etter hva A-post koster.
Jeg blir sjeldent spurt på posten om jeg vil sende som A eller B, det er nok vanligst å sende som A-post tror jeg.
Kanskje du bør bytte om til A-post så du slipper det problemet?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.