Sett en fin festdrakt til baby hær inne,som æ gjerne skulle hatt str på.Venter baby i april å tenkte å få tak i festdrakt som jeg kan bruke på han 17 mai og i konfirmasjon til dattra mi i slutten av mai.
Sett en fin festdrakt til baby hær inne,som æ gjerne skulle hatt str på.Venter baby i april å tenkte å få tak i festdrakt som jeg kan bruke på han 17 mai og i konfirmasjon til dattra mi i slutten av mai.
Det letteste er nok da å sende en mail direkte til den butikken som har festdrakten du har sett på.
Prøvde å se etter tlf nr til butikken,men fant ingenting :) Får leite vidre da :) Takk for svar.
Hvis du går inn i butikken og ser i feltet helt til venstre - det med blå skrift - finner du teksten "send en melding". Du kan kontakte vedkommende der.
Inne på butikken, på venstre side står det "Send en melding". Hvis du trykker på den, kan du sende selgeren en e-post med spørsmål om størrelse :)
Hehe, der var vi visst samtidige, Kim :)
Nede på venstre siden i butikken står det "send en melding". Trykk på den, så kan du skrive og sende spørsmålet ditt til butikkeieren :)
Dette får meg til å tenke på at "Send melding"-knappen egentlig er ganske bortgjemt.
"Send melding"-knappen for å like på Facebook er plassert mye mer synlig, og jeg synes den skaper forvirring.
Ikke rart noen kunder lurer på hvor de skal trykke for å få kontakt med selger.
;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.