Dersom man har et bilde av et halssmykke hengende på en smykkebyste, er det noen som vet hvordan man kan redigere bort bysten og gjøre bakgrunnen helt hvit slik at bare smykke vises?
Er det noen som har et godt tips?
Dersom man har et bilde av et halssmykke hengende på en smykkebyste, er det noen som vet hvordan man kan redigere bort bysten og gjøre bakgrunnen helt hvit slik at bare smykke vises?
Er det noen som har et godt tips?
Jeg bruker Photoshop, så da er det ikke noe problem. Jeg vet ikke hva du bruker?
Jeg bruker bare et gratisprogram:-) Synes Photoshop er dyrt og litt for avansert for meg:-) Kanskje jeg må investere i Photoshop allikevel:-)
Takk for tipset:-)
Det finnes nok andre programmer, men jeg kjenner dem ikke så godt. Jeg tok utdannelsen webmaster for noen år siden, så derfor photoshop, som jeg syns er et topp billedprogram. Håper noen andre har et forslag som du kanskje kan finne på nettet?
Jeg bruker Corel paint shop pro, det koster rundt en tusenlapp og har de samme funksjonene som photoshop, men det er lettere å bruke pga et "learning center" som gjør det enkelt å bruke en del av funksjonene ihvertfall til man blir litt varmere i trøya :). Du kan laste ned en trialversjon og prøve det gratis i 20 dager tror jeg det er.
GIMP er et program for digital bildebehandling. GIMP blir brukt til å behandle digital grafikk og fotografier. For eksempel endre størrelse og klipping av bilder, endre farger, kombinere flere bilder, fjerne uønskede bildeegenskaper og konvertere mellom forskjellige bildeformater. Programmet blir ofte benyttet som et fritt alternativ til Adobe Photoshop som er det mest utbredte programmet for behandling av bilder og grafikk. Du finner det her: http://www.gimp.org/downloads/
Gimp er gratis :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.