AMEN :-)
AMEN :-)
Astrid, mitt lille innspill var ikke ment som noe annet enn ett lite "innputt. Absolutt ikke som noe form for avslutning på denne tråden. :) Synes nemlig at det som Karianne og de andre har tatt opp her er veldig viktig :)
Syns fremdeles at et lukket forum... eller et møterom hadde vært fint jeg. Et lukket rom skal ikke bety det samme som "sjau og spetakkel", men et rom til å ta opp ting man kanskje ikke har lyst til å kringkaste for hele verden.
Jeg jobber i butikk, og det tar vi ikke opp ting i butikken, mens kundene hører på. Trenger ikke være her... kan og være på fb. Det har ingenting med å ikke tenke positivt og sånt dette... :O)
Hei Liv det var ikke slik jeg mente det.er faktisk veldig enig i dette innspillet var bare en bekreftelse på det.Om det ble misforstått er det bare å beklage :-)
Jeg mener absolutt at det bør kunne finnes ett lukket forum, og sier meg enig med kreativbua om at det ikke betyr sure toner og at det åpner for masse nagativt.
Forumsreglene gjelder jo uansett om det er i åpent eller lukket forum. Når det kommer til tekniske ting ved epla, eller annet som har med butikken å gjøre er det ikke alt kundene trenger å lese.
Jeg stemmer for åpent forum, men for all del, god stemning er det beste!
Og jeg sitter med smilet fremme etter å ha lest om Christines butikk besøk :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.