Mulig jeg kaster ut en brannfakkel her, men her kommer det:
Jeg ønsker meg begrensning på hvor langt produktnavnet kan være.
-Sånn, der var det sagt :)
Mulig jeg kaster ut en brannfakkel her, men her kommer det:
Jeg ønsker meg begrensning på hvor langt produktnavnet kan være.
-Sånn, der var det sagt :)
Hehe, er helt enig. Syns det er rart at enkelte legger ut så lange navn at butikknavnet deres ikke blir synlig engang. Går de ikke inn og sjekker hvordan det ser ut?
Jepp - ...og det at det skaper litt problemer i ønskelista mi blant annet, lange produktnavn gjør det vanskelig å eventuelt få fjernet noe fra ønskelista (f.eks om et produkt blir solgt...)
Mmmmm???det hadde jeg ikke tenkt på. Da må jeg sjekke hvordan "jeg" ser ut ;-)
He he. Jeg tok hintet! Har fått ryddet opp i de fleste av produktene mine. Takk for tipset!
Jeg er helt enig! Spesielt er det slitsomt at man ikke får til å fjerne produkter fra ønskelisten når de er solgt. Jeg tok akkurat en rydding i min ønskeliste nå, og endte opp med 13 produkter som jeg ikke kan fjerne fordi de har så lange navn.
Tror kanskje vi må huske at når man søker etter produkter, søkes det i hele produktteksten, så man trenger ikke å ha alle opplysninger i tittelen. Bare akkurat nok. :)
Fint med slike påminnelser. Nå har jeg "ryddet" litt i mine...:)
Det er fint å få påminnelser, noen ganger kan man bli litt ivrig :-) Nå har jeg også ryddet litt... Beskrivelser skal selvfølgelig skrives under beskrivelser, ikke under produktnavn! :-)
:)
Jeg er enig i at beskrivelser ikke skal være under produktnavn, men syns det kan være greit å ha med størrelser bak produktnavnet. Så slipper man å gå inn på produktet for å sjekke dette.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.