Jeg skulle ønske at det fantes en egen "mappe" for smykker. Kanskje farten på sidene på håndlaga ville gått kraftig ned. Men,men....
Jeg skulle ønske at det fantes en egen "mappe" for smykker. Kanskje farten på sidene på håndlaga ville gått kraftig ned. Men,men....
Hmmm... Men mange av oss håndlager jo smykker. Bør ikke de ligge der?
Mest enig med Marianne på akkurat denne, men enig i at kanskje det kunne vært en egen "fane" for håndlagede smykker..
Joa, smykker er også håndlaga, men for deres del kunne det vært fint å ikke drukne i luer, gensere osv osv
Jeg vet at jeg ville kjøpt mer smykker her inne hvis det hadde vært en egen fane for smykkene. Skulle kjøpe smykker til mine 3 voksne jenter til jul, men ble lei av å bla meg gjennom alt annet også, og havnet til slutt i en av butikkene som jeg hadde handlet i før. Hadde alle smykkene vært på en plass hadde det vært mye enklere å finne det jeg var ute etter.
Men hvis du går inn på håndlaget og søker på smykker du er interessert i,f.eks.ørepynt,så kommer det jo opp masse der.
Fins jo en egen kategori som heter smykker? Til venstre i bildet inne på Epla.....
Kanskje du kan skrive på forumet her, hva du er ute etter, noen stikkord osv. Så får du mange forslag rett i fanget ;) farge, form, håndlaget, hvem mottaker er osv.
:))
Det er jo undermapper på smykker også - i tillegg til edle metaller og metall og smedarbeider under håndverksfanen.
Jeg syns egentlig det blir å stenge ute smykker av håndlaget. Skal det være egen fane for alt blir epla ganske rotete...
Jeg som lager smykker ser også at det drunker lett, men håndlagd er håndlagd.
Og som andre her påpeker, det går an både å søke på den type smykke man er ute etter, eller man kan klikke på "smykker" på venstre side på hovedsiden :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.