Har den siste tiden begynt å få en del visninger på produktene mine, og en av dem er i noen sin ønskeliste(litt stas). Men jeg har ikke hatt noen salg på lenge. Hva tror dere avgjør om en person kjøper varen etter å ha sett på den?
Har den siste tiden begynt å få en del visninger på produktene mine, og en av dem er i noen sin ønskeliste(litt stas). Men jeg har ikke hatt noen salg på lenge. Hva tror dere avgjør om en person kjøper varen etter å ha sett på den?
Et godt bilde og en god produktbeskrivelse er viktig. Du har jo begge deler - en litt humoristisk vri på beskrivelsen fikk meg til å smile. Hva som avgjør om folk kjøper er ikke godt å si. Har produkter med flere hundre visninger og mange på ønskelista, men det er ofte produkter med få visninger som selger. Det at noen har det på liste betyr altså ikke alltid snarlig salg - men jeg ser på det soma at noen liker produktet mitt og det er jo i seg selv oppmuntrene. Ellers er det viktig å være synlig (aktiv) for at flest mulig skal finne produktene dine. Enten ved lister - aktiv på forum - og/eller om mulig med litt flere produkter. Ønsker deg lykke til med butikken.
Jeg har ikke hatt ett salg på lenge nå. Mulig folk sparer til regningsstrømmen som kommer snart?
Det å være aktiv på facebook kan gi mange visninger, men ikke alltid salg. Likevel lønner det seg å bruke facebook til å linke direkte inn til både butikk, eller enkelte varer.
Det er dessverre ikke mye man får gjort om en ting er vist mange ganger og ligger i ønskelister, for vi kan jo ikke se hvem som har den på ønskelisten. Det hadde noen ganger vært veldig hyggelig å kunne sende personen ett direkte tilbud.
Jeg husker at jeg solgte like dårlig på denne tiden i fjor, så jeg bare avventer og håper det tar seg opp igjen nærmere våren :)
Jeg har lurt på det samme mange ganger. Det kommer i hvert fall ikke an på antall visninger - varene jeg har solgt har hatt alt fra 25 til 900 visninger før salg. Mye har vel å gjøre med litt flaks - at den personen som faller for akkurat den ene tingen faktisk snubler over den.
Jeg håper kunder som har et siste spørsmål før evt. kjøp, tør å spørre!!!!
Tusen takk for tilbakemelding Kim, lurte litt på om jeg hadde dårlig humor i produktbeskrivelsen :P
Ønsker lykke til for oss alle, og håper at ting tar seg opp :)
Jeg tenker at det handler nok ikke om de tør og spørre eller ikke, mer om de gidder? Folk har det travelt i dagens samfunn, så viktigheten av å ha nok produktinformasjon kan vel ikke nevnes for ofte:o)
Jeg tror nok det er litt tilfeldigheter ute og går her, men har man et variert vareutvalg med litt varierte priser så tror jeg det kan være en fordel. Jeg har enda i løpet av mine 2,5 år her på Epla sett noe bestemt kjøpemønster, så det er veldig vanskelig å si hva som utløser et kjøp.
Gode bilder, rette priser, og ikke minst gode og detaljerte produktbeskrivelser er i alle fall en kjempestor fordel:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.