Selv om man trykker på relanser produkt vil ikke det automatisk si at man havner på forsiden?
Selv om man trykker på relanser produkt vil ikke det automatisk si at man havner på forsiden?
Jo, det er vel hele poenget. :-)
Forsiden og forsiden... Du havner på begynnelsen av "sist innlagte", og etter hvert som flere legger inn produkter etter deg, kommer du lenger bakover.
Hvis det er mange som legger inn på samme tid, ryker du fort bakover - det er lurt å sjekke at ingen holder på å legge inn masse varer akkurat når du skal relansere.
Ja, for jeg har merket at det er ingen selvfølge at den havner på forsiden. Det burde jo egentlig være et krav at de får ligge på forsiden et visst antall minutter isåfall. Det er jo hele vitsen med relansering. Vi betaler jo for det!
Man betaler ikke for å ligge på forsiden, man betaler for at man legger ut et produkt på nytt, dvs at det kommer fremst i køen. De andre som evt legger ut samtidig enten nytt produkt eller relansering, betaler akkurat like mye for det de legger ut, derfor er det like rettferdig/urettferdig hvor lenge man får ligge på forsiden. Bare flaks i grunn om det går noen minutter før andre legger ut noe. Vi er mange her inne nå, så man rykker fort bakover i køen. Men man får jo ligge foran forholdsvis lenge i sin kategori som regel da, hvis noen klikker seg videre inn på kategoriene.
Det er også lurt som akaSol sier å sjekke at ikke noen er i ferd med å legge ut hele varebeholdningen sin når du er klar.
For meg virker det ikke som det er verdt å betale for å relansere et produkt.
Jeg relanserte to produkter i dag.. og .. SSVIIISSSJJJ... så var jeg nr. 20 i rekken.... og borte ble jeg....
Det handlar ikkje berre om forsida eller "Sist innlagte" heller, når du relanserar vil produktet også dukke opp lenger framme i søk og i kategoriane. No veit ikkje eg kor mange som leitar etter ting via søk, ved å surfe i kategoriane eller å bla seg gjennom "Sist innlagte", men eg vil jo tru at det er litt av alt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.