Noen ganger dukker det opp problemer med syingen. Akkurat nå har jeg problemer med at sømmen ikke blir pen. Noen som vet om sider her på nettet hvor man kan få syhjelp?
Noen ganger dukker det opp problemer med syingen. Akkurat nå har jeg problemer med at sømmen ikke blir pen. Noen som vet om sider her på nettet hvor man kan få syhjelp?
prøv å google søm+ditt symaskinmerke. Har selv funnet mye hjelp slik iallefall :)
Her i forumet, for eksempel? :-) Ellers vet jeg at i hvert fall Bernina har en ganske aktiv Facebook-side, men det kan godt hende de bare sier at du må ta maskinen med deg til et autorisert verksted og få den sjekket. Jeg syr ikke mye, men når jeg først gjør det da er det store prosjekter, og jeg får alltid masse problemer - så fortell gjerne her om du finner noe lurt på nettet!
Ahh Ingrid :-) Det er helt sant, eneste som har hjulpet meg også.
Jeg fant noe som heter strikke og sykroken som jeg skal utforske litt, sykroken.net. Ellers så kom jeg over en bloggside som virket interessant som heter mitbosy.blogspot.no
Jeg bruker youtube endel for tips i forhold til mitt symaskinmerke.
Er det maskinen som tuller kan det jo være noe gærent med den. Er det heller du som vil ha tips, vil jeg anbefale å gjøre som Ingrid skrev, eller kikke på youtube ;)
sykroken.no er et flott og aktivt forum
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.