Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Hva med å ha et status-felt hvor vi kan sette status og en kort tekst. F.eks "jeg er på marked 21.november - enkelte produkter kan da bli utsolgt".
Denne statusen burde vises til kunden i bestillingsprosessen før bestilling/betaling. Da blir kunden gjort oppmerksom på at dette produktet kanskje er utsolgt.
I dag setter jeg dette inn i butikkbeskrivelse, men da vises det jo kun for kunder som er inne på forsiden i butikken min - ikke til de som ser/kjøper produkter uten å være innom forsiden.
Det er vel litt søkt at innbruddstjuver surfer rundt på Epla for å finne butikker som er satt i feriemodus, for så å finne adressa og dra dit for å tømme huset. Selv om butikken er satt i feriemodus, betyr det ikke nødvendigvis at jeg er bortreist/på ferie! (Og uansett om JEG er på ferie, kan det jo godt være andre hjemme). Feriemodus kan vi bruke når vi er på marked en dag, slik at vi ikke risikerer å selge samme vare to ganger - og at vi slipper å gjøre hele butikken usynlig.
Helt genialt hadde det som sagt vært om butikken med varene/bildene er der, men at "Legg i handlekurv" er satt inaktiv. Da kan folk likevel legge produktet i ønskelista, men de kan ikke kjøpe det før den funksjonen er satt aktiv igjen.
Kjempebra forslag fra Liv-Helén, jeg støtter forslaget med inaktiv handlekurv når man setter butikken i feriemodus.
Feriemodus med 2 valg: stenge eller informere automatisk på alle produkter at de kan kjøpes, men sendes ikke før valgt dato, det hadde vært fint : )
Ja, viktig å kunne vise produktene fordi om man har butikken stengt.
Liv-Helén: Helt genialt hadde det som sagt vært om butikken med varene/bildene er der, men at "Legg i handlekurv" er satt inaktiv. Da kan folk likevel legge produktet i ønskelista, men de kan ikke kjøpe det før den funksjonen er satt aktiv igjen.
Dette var et veldig godt forslag!
Jeg ønsker meg at bilder av solgte produkter blir lagt i den rekkefølgen de blir solgt i, under kategorien "solgte produkter" på butikksiden.
Takk! :)
Enig med Siw!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.