Jeg har solgt veldig bra på salget og også noe som ikke har vært på salg:) Noen faste kunder har kjøpt en del , men ser også noen nye navn på ordrene:)
Jeg har solgt veldig bra på salget og også noe som ikke har vært på salg:) Noen faste kunder har kjøpt en del , men ser også noen nye navn på ordrene:)
Jeg har også solgt litt etter salget startet, men ikke nødvendigvis varene mine epla har lagt ut på salgslisten :)
Jeg er uansett fornøyd så langt! Har vært en god start.
Jeg har solgt noen av salgsvarene, og noe til fullpris=) Januar er ennå ung, så jeg er godt fornøyd!
Nada nix. Kanskje jeg har feil varer med på salget....
Jeg solgte mitt første salgsvare i går :) Men nå begynner det å minke på butikken min. Må få laget flere armbånd snart, har bare hatt litt lite tid i det siste :)
Jeg fikk 2 salg i helga :) begge var med på salget
Jeg har nå fått 1 salg. Vet ikke om det er vanskeligere å selge når man ikke har solgt noe før? Ser flere anbefaler å kjøpe fra butikker som har mange salg, men alle må jo ha hatt et første salg en gang?
Ja alle har jo vært nye og et salg må jo være det første som du sier. Tror det er lettere å komme i gang om man har litt flere produkter å velge i presentasjonen er viktig. Jeg har tittet i butikken din. Du har fine saker, men jeg tror du med fordel kan ta et hovedbilde av produktene som viser hele produktet med litt luft rundt. Du skal jo lokke kunder inn i butikken og da er det en fordel om man med en gang ser hva det er du vil viser frem.
Jeg solgte latterlig bra i starten av januar, men det ble en bråstopp... Håper det tar seg opp igjen :)
Vet du har rett, Kim. Bildene er tatt med tanke på facebook, og der fungerer de bedre. Skulle ønske det var en funksjon her som gjorde at man kunne endre størrelse på bildene slik at de passet i ruta. Mulig jeg legger ut flere ting her, men foreløpig prøver jeg facebook-siden først, deretter legger jeg ut her. Har med kostnader å gjøre ;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.