Bare litt nysgjerring: Er det noen som har fått solgt noe på salget? I så fall, hvilken kategori?
Jeg har ikke så mange produktene , verken i butikken generelt eller på salget, så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke har solgt noe hittil.
Bare litt nysgjerring: Er det noen som har fått solgt noe på salget? I så fall, hvilken kategori?
Jeg har ikke så mange produktene , verken i butikken generelt eller på salget, så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke har solgt noe hittil.
Jeg har solgt flere av de jeg har på salg inni butikken, men ingen av produktene mine som ligger på Eplas januarsalg :)
Jeg har solgt mange smykker både fra januarsalget og "vanlige varer", men veldig lite av dette er salg her på Epla. De aller fleste salgene har jeg fått på min hjemmeside, hvor jeg også har januarsalg.
Flere kunder har kontaktet meg med at Epla er nede på grunn av vedlikehold. Jeg har skrevet mail til Epla med spørsmål om når dette blir ordnet, men får ikke svar:-(
Jeg vet at man bare kan trykke på en kategori så kommer man inn og dette har jeg også forklart mine kunder, men det ikke alle som vet dette. Har også profilering i en uke nå og føler at det er helt bortkastet på grunn av serverproblemene.
Jeg har også fått vedlikeholdsbeskjeden, men har bare klikket en gang til, og kommet inn.
Men det er klart, det er svært uheldig at det er slik, spesielt under salget som jo er viktig for mange av oss.
Jeg har noen få ting på salg, men ikke solgt noen av de enda. Men januar er fortsatt ung ;)
Jeg har ikke solgt noe av det som er på salg, men har solgt flere andre produkter.
Jeg la inn mine produkter 2 januar og fikk bestillinger og salg bare etter noen timer :) Jeg selger juleproduktet, og er fornøyd så langt :) Lykke til alle sammen med janaursalg og fortsatt stor kreativitet i det nye året :)
Hei
Jeg har bare et produkt ute, men ser at ca 18 personer har vært inne og sett på dette. Har foresten handlet 4 ting selv på salget, så da har jeg i alle fall bidratt litt til 3 andre selgere. he he
Jeg har solgt en ting jeg har med på januarsalget på Epla,men har solgt 6 andre produkter som ikke er på salg i januar.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.