Hei hei Epla-folk.
Miss M Vintage trenger nye modeller! Jeg har masse vintageplagg jeg skulle tatt bilde av, men mangler personer som kan posere i klærne (mest kjoler)
Kunne du tenkte deg å stille, eller kjenner du noen som kanskje vil? Trenger ikke modellerfaring, jeg vil ha naturlige, flotte jenter. Eneste er at jeg desverre må sette en størrelse på modellen til small eller medium. Dette er rett og slett fordi jeg har mest klær i den størrelsen, og en liten person kan ha på seg klær i størrelse XL, omvent er det litt værre... Det er også en fordel om man er litt utadvent og tør å "gjøre seg litt til" for kamera :)
Jeg tar bildene i mitt fotostudio i Heggedal - utenfor Asker. Men kommer du deg med tog til Asker, så kan jeg plukke deg opp der og vi kjører sammen til studio. Bildene kan jeg ta både på dag og kveld, hva som skulle passe best. Har desverre ikke mulighet til å betale modellen, men du får så klart alle bildene av deg selv fra shooten.
Er dette noe du kunne tenke deg å være med på, eller kjenner du noen som kanskje har lyst? Send meg en mail med bilde til bilde@monsterfoto.no
(se gjerne i butikken for de andre jentene jeg har brukt, ingen av de er modeller, de synes bare det var gøy å prøve seg i studio:))