Noen som har et tips om et rimelig, men godt regnskapsprogram? Og som man kanskje kan prøve før man kjøper?
Noen som har et tips om et rimelig, men godt regnskapsprogram? Og som man kanskje kan prøve før man kjøper?
Fant et gratis faktisk.... kanskje jeg skal først prøve det. Virker ikke på Macen min, men det går visst fint på min bærbare pc. :O)
Kanskje du og har lyst til å prøve det ut? http://enkeltmannsforetak.nyttiginfo.no/gratis-regnskapsprogram/
Og 1 spørsmål til.. Jeg leser om Exel Premium Regnskapsbok slik at man gjøre sitt lille regnskap i exel! Noen som gjør det her??
Noen forslag?
Jeg er godt fornøyd med Tripletex. Nettbasert så det fungerer på macen min + hvor enn jeg måtte være. Hadde regnskapsfører før, også har jeg satt meg inn i det med maaange timer + en tante som er revisor til hjelp med årsoppgaven. Men er veldig godt fornøyd med programmet. Terminoppgavene er gjort på noen klikk, koblet opp mot altinn, kjører lønn, skatt, arbeidsgiveravgift, reiseregning, faktura, bilag og mva helt selv hver måned på ca 1-2 timer. 470,- inkl mva annenhver måned.
Tusen takk Ingrid! Skal inn å se på det!:O))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.