Ikke jeg heller... dvs... Alvetårefolket...
Ikke jeg heller... dvs... Alvetårefolket...
Jeg har også sendt inn mine produkter på mail til de to ganger nå uten hell. Første gangen jeg sendte mail var den dagen de meldte om januarsalget og så på nytt igjen i går da mine ting ikke var kommet med. Arg!
Har dere sjekket alle katogoriene/listene? Jeg var sikker på at vognteppene mine ville komme på "barnelisten", men de er på "hus og hjem-listen"... Håper det ordner seg/har ordnet seg for dere :) Godt nyttår forresten, lenge siden jeg har vært innom ;)
Bare meg igjen... Oppdaget nå at jeg var på begge listene ;)
og mine smykker er heller ikke kommet med på smykkelisten...sendt to mails + en til Siw....snufs....
Mine salgsvarer er heller ikke kommet med, til tross for at jeg har sendt flere mail (også direkte til Siw). Får ikke så mye som et lite svar på mail engang.
Jeg sendte 4 mail uten å komme med. Ringte Siw som ikke fant noen linker fra meg og ba meg sende på nytt - det ble to forsøk til før hun fant noe fra meg. Vet ikke hva som skjer men tror dere må forsøke igjen - evt. ringe.
Jeg synes hele januarsalget har gått i vasken jeg :( Ikke bare det at mange selgere ikke får inn varene på salget (trist synes jeg), men stor krise at Epla har serverproblemer! Det er krise det(!), og det ser ikke ut til at det blir ordning på det med det første, for slik har det vært i flere uker nå :( Potensielle kunder mister vi, for når de klikker seg inn på Epla og får beskjeden >siden er midlertidig nede for vedlikehold<, ja da forlater de siden. DETTE synes jeg er fryktelig! Vi som er på Epla daglig vet at vi klikker noen ganger, og så er vi inne, men dette vet ikke kundene.
Helt enig Silje, det er virkelig krise. Jeg har ikke produkter på januarsalg, men ser jo at det ikke er visninger på nye produkter som nettopp er lagt inn, og dette servertullet er virkelig ikke akseptabelt lenger. Epla må få orden NÅ!!!
Ja, det bør de! Og de bør også fortelle f.eks på Facebook at man kommer inn om man klikker flere ganger!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.