Jeg er ikke fornøyd med bildene mine :( Har du noen tips til hva jeg skal gjøre for å få bakgrunnen lysere? Jeg har photoshop, men kan tydeligvis ikke å bruke det... Tusen takk for hjelp :)
Jeg er ikke fornøyd med bildene mine :( Har du noen tips til hva jeg skal gjøre for å få bakgrunnen lysere? Jeg har photoshop, men kan tydeligvis ikke å bruke det... Tusen takk for hjelp :)
Oppe på linjen her er det en søkeknapp, på den svarte linjen. Der kan du søke om akkurat dette. Det er en del tråder om dette emnet.
Mitt tips, sky lampelys, det gir gule bilder. Bruk et hvitt ark (posters) som bakgrunn til bildene. Sørg for at det er godt med dagslys, men pass på at det ikke er for mye sol, for da blir bildene rosa, dette skjer hvertfall hos meg.
Bildene dine er jo egentlig fine slik de er, ville gjerne beskjært de litt mer slik at kortet nesten dekker bildet som vises på nett. Hvis du vil gjøre bare bakgrunnen lysere må du prøve deg litt frem hvis du bruker photoshop, velger select color range og markerer et punkt på bakgrunnen din ( du kan stille inn følsomheten) slik at mer eller mindre av bakgrunnen blir valgt, så kan du gjøre bare dette feltet lysere. Men det er ikke så lett å få til, ikke gjør den for lys da blir det bare merkelig. Du kan redigere ganske mye ved å bruke levels. Lek deg litt med et bilde å se hvordan det blir.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.