Hvor kan man se hvor mange som er/har vært innom og ser på butikken vår? Vanskelig å følge med på om det er noe fart, og hva kundene liker osv.
Hvor kan man se hvor mange som er/har vært innom og ser på butikken vår? Vanskelig å følge med på om det er noe fart, og hva kundene liker osv.
Under produkter ser du jo hvor mange visninger per produkt, men det hadde vært gøy å se hvor mange som klikket seg inn i butikken.
ja! Hadde vært veldig fint å få på plass google analytics!
OK, nå så jeg det under produktene. Men det er veldig lave besøkstall? Skjønenr jo at det kommer an på produktet. Men er nok veldig godt vant med høye ebsøkstall på nettsiden vår + facebooksiden. Om jeg legger noe ut på Facebooksiden vår, så har jeg salg med det samme. Men det er jo en erfaring :o)
Man trykker jo ikke OPP produktet, altså det tallet som kommer opp på lista før man vil se nærmere, så besøkstallene er nok MYE høyere. Men jeg vil likevel vurdere å fjerne varer som har 6-700 besøk og har ligget lege, for da selger de ikke slik de er presentert. Nye bilder, nytt frontbilde, relansering... - Bare å følge med hva vi selv gjør...
JA det hadde vært kjekt å få inn google... eller noe annet av lesbar tid/antallstatistikk, som gjerne kan ligge i bakgrunnen som diagram. F. eks. blogg.no sin er jo veldig enkel og grei...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.