Burde man ikke få mulighet til å sjekke at faktura faktisk stemmer ved at det står dato og klokkeslett for relansering? Er det ikke et krav at man skal kunne sjekke om ens egen faktura faktisk stemmer?
Burde man ikke få mulighet til å sjekke at faktura faktisk stemmer ved at det står dato og klokkeslett for relansering? Er det ikke et krav at man skal kunne sjekke om ens egen faktura faktisk stemmer?
Å sette inn en annonse har jeg forstått er engangsutgift, men nå lurer jeg på om man må betale hver gang for hver annonse som ligger inne på hver faktura? Noen som vet?
Nei, det er kun når du velger å relansere et produkt at det legges til kr 2,50 på fakturaen.
Du får alltid et spørsmål om du vil relansere når du klikker på den knappen, da bekrefter du at du aksepterer kostnaden på 2,50 når du klikker OK.
Jeg savner også å kunne sjekke dette!!! Da de gjorde om faktura systemet så var det slik på den første fakturaen jeg fikk...altså kunne jeg se produkt id. nummeret...
Nå kan jeg se hva som venter meg på neste regning. Det har jeg ikke sett før. Kanskje dette er nytt? Det står bare relansering mange mange ganger. Jeg har ikke sjangs til å sjekke at dette faktisk stemmer når jeg ikke vet dag/dato/klokkeslett.
Kan dere ikke bare lage dere ei liste med det dere (re)lanserer (evt bare sette en strek på ei notatblokk ved dataen) så teller dere sammen antall lanseringer/relanseringer?
Ja, det er den eneste løsningen hvis man gidder.
Hvis det hadde stått dato/klokkeslett måtte du jo uansett ha notert, eller husker du i hodet alle relanseringene? :o)
Tror ikke epla har lov til å sende ut faktura uten å oppgi dato og klokkeslett. Selv om man noterer har man jo lite å stille opp med hvis man mener antall relanseringer er feil.
Jeg ser for meg at dette går rimelig automatisk, altså at det er et datasystem som registrerer hver lansering og relansering, salg og provisjonsprosenter. At det ikke sitter en person og teller sammen hver butikks bevegelser hver måned og at det dermed ikke blir feil/ noen menneskelig glipp. Mulig jeg er naiv som bare stoler blindt på at fakturaen stemmer, men beløpene er ikke akkurat så store at jeg tar meg bryet å holde styr på hver 2,50 jeg putter på her :-) Og om jeg skulle ført meg ei liste ser jeg for meg at sjansen er stor for at jeg hadde glemt å føre opp noe på lista selv og dermed klødd meg i hodet når denne lista ikke stemmer med fakturaen?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.