Listene blir publisert i den rekkefølgen de er opprettet ja, ikke i det man trykker på at de er offentlige. Oppretter du en liste og vil at den skal vises for mange er det ikke lurt å la den ligge uferdig i timesvis eller dagesvis.
Listene blir publisert i den rekkefølgen de er opprettet ja, ikke i det man trykker på at de er offentlige. Oppretter du en liste og vil at den skal vises for mange er det ikke lurt å la den ligge uferdig i timesvis eller dagesvis.
Det er faktisk ikke så enkelt om dagen. Jeg (og mange andre) kan lage en liste med oppsamlede produkter og trykke offentlig omgående. Den havner bak den listen som ligger på forsiden. Om du går til side to så ligger den der foran forsidens liste men vises altså allikevel ikke på forsiden.
Jeg har også funnet ut at listen blir publisert idet den opprettes. Så det er ikke lurt å bruke god tid på listelaging, hvis man vil på forsiden. Har også opplevd at listen ikke vises på forsiden selv om den ligger foran når jeg sjekker side to. Men da tar det bare noen sekunder, så havner den på forsiden. Merkelig, men det er visst ikke alt vi skal forstå :)
Og noen ganger havner den ikke foran i det hele tatt.
Skulle ønske jeg hadde lest denne tråden før jeg brukte timesvis på å lage lister i går - for å kunne publisere en hver dag utover i uken... Men neida, de kom som en "klump" laaangt etter det som vises i dag. Skulle ønske de kom i rekkefølgen de ble publisert, ikke når de ble påbegynt. Jeg har ikke tid til å sitte å lage lister hver dag ;(
Når det er sagt så er det utrolig gøy å titte gjennom andres lister, mye flott der ute!!! Tipper lotto for harde livet og håper på en storgevinst snart!
Som flere av dere andre har også jeg opplevd at listen jeg legger ut ikke kommer på forsiden, men legger seg som nummer to.
Sist jeg la ut liste skjedde det noe som var "nytt" for meg.Da listen min etter litt kom på forsiden, forlot jeg Epla og gikk inn på bloggen min. Da jeg senere kommer tilbake til Epla har den listen jeg "fortrengte"igjen kommet på førstesiden, og min liste ligger på neste side.(som nr.en) Uten egentlig å ha noe "mål eller mening" trykker jeg på min liste - og vips er jeg tilbake på forsiden. Har noen av dere opplevd noe lignende?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.